Royal Parking, Valet Parking op Schiphol


Royal Parking Vragen
  • Wat zijn de openingstijden?
  • Royal Parking is 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar en geopend.
  • Hoe werkt Valet Parkeren?
  • Stap 1 Reserveren: U reserveert rechts op deze pagina. Per email ontvangt u een bevestiging van uw reservering. Deze print u uit en neemt u mee naar de vertrekhal.
    Stap 2 Vertrek: U belt ons 20 minuten voordat dat u aankomt (023 7520696). Onze medewerker treft u tussen vertrekhal 2 en 3, helpt u met uw koffers en neemt de sleutel van uw auto in ontvangst. U tekent voor afgifte van uw auto en krijgt van ons een bewijs mee. U kunt direct inchecken.
    Stap 3 Terugkomst: Zodra u geland bent , belt u ons. Wanneer u naar buiten loopt staat onze chauffeur weer met uw auto voor u klaar direct buiten tussen vertrekhal 2 en 3. U toont uw reserveringspapieren (of identificeert zich), tot slot tekent u voor retour auto en sleutels
  • Wanneer en hoe kan ik betalen?
  • U kunt tijdens de reservering online via IDeal betalen, of bij inlevering van uw auto contant betalen bij de chauffeur. Zakelijke reizigers krijgen maandelijks een factuur opgestuurd.
  • Hoe reserveer ik een parkeerplaats?
  • U kunt rechts op deze pagina reserveren of telefonisch via 023 7520696.
    Stap 1: U vult rechts op deze pagina uw reisdatum en tijden in.
    Stap 2: U vult uw autgegevens en persoonsgegevens in.
    Stap 3: U kiest een betalingsmethode.
  • Hoeveel tijd van te voren kan ik een parkeerplaats reserveren? Zijn er lastminute mogelijkheden?
  • U kunt maximaal tot 6 maanden van te voren een parkeerplaats reserveren. Er zijn last minute mogelijkheden. Kijk voor meer informatie op Last minute.
  • Voor hoelang kan ik een parkeerplaats reserveren?
  • Tot 7 weken betaald u het maximum bedrag dat op de website staat vermeld. Voor een periode langer dan 7 weken dient u een offerte aan te vragen.
  • Ik weet mijn vluchtgegevens nog niet/ of hoe laat ik vlieg. Hoe moet ik reserveren?
  • U kunt tijdens de reservering 00:00 uur bij aankomsttijd op Schipol en retourtijd op Schiphol 00:00 aangeven. Zodra u de vluchttijd en vluchtnummers heeft kunt u ons deze mailen of telefonisch doorgeven.
  • Hoe weet ik of mijn reservering is doorgekomen?
  • Direct na uw reservering ontvangt u een bevestigingsmail met uw voucher.
    Mocht dit niet het geval zijn controleer dan uw spam mail. In enkele gevallen komt het ook voor dat er een typefout is gemaakt bij het invoeren van uw email tijdens de reservering. Neem desnoods contact met ons op via 023 7520696 om er zeker van te zijn dat uw reservering bij ons in het systeem staat.
  • Hoe wijzig/annuleer ik mijn reservering?
  • U kunt uw wijzigingen zowel telefonisch als per mail doorgeven. U kunt uw reservering tot 3 uur voor vertrek annuleren. Bij last minute staat 1 uur voor vertrek...
  • Stel ik kom eerder of later dan gepland, staat mijn auto dan alsnog klaar?
  • Als u eerder of later dan gepland terug komt van uw reis dan is het belangrijk dat u ons hierover bericht. Wij zullen dan uw sleutel tijdig uit de kluis halen om op het moment van uw terugkeer uw auto voor u gereed te zetten.
  • Ik reis vaak voor mijn werk. Wat zijn de mogelijkheden?
  • Wij bieden zakenreizigers een bedrijfsaccount aan. Alle gemaakte reserveringen van het personeel komen onder uw bedrijfnaam in ons systeem. Maandelijks ontvangt de crediteuren afdeling binnen uw bedrijf een totaal factuur. Betaling vindt achteraf plaats en reizend personeel hoeft dus nooit geld voor te schieten om het later weer te declareren.
    Klik hier voor aanmelding of meer informatie.
  • Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
  • U kunt ons telefonisch bereiken op 023 7520696 of via het contact formulier.

    Handige sites:
        Airportparkingschiphol.nl




    Reservering Plaatsen
    AANKOMST VERTREKHAL
    RETOUR SCHIPHOL

    Liever telefonisch reserveren?
    023 75 20 696